hinkee.reismee.nl

11 november is de dag..

Niet dat ik Sint Maarten ga lopen, maar dat ik een nieuw verslagje schrijf!
Het is alweer een tijdje geleden en er is weer genoeg gebeurt in tussen tijd!

Allereerst Halloween! Want ja dat hebben wij hier natuurlijk wel gevierd met een feestje!
Van te voren lekkergegeten met de meiden en toen was het tijd om ons klaar te maken! Veel make-up, gegiebel en gegier kwam er bij van te pas, maar het resultaat mag er zijn! (Kijk op mijn hyves pagina voor de foto's!)
De volgende dag waren we lekker vrij en toen hebben we eigenlijk niet veel gedaan, aangezien het weer behoorlijk slecht was!
Dan moet ik zeggen dat een dagje thuis op bed ook niet zo erg is hoor! Hihi!

Daarnaast zijn we nog een paar keer naarConors,een poolbar, geweest, wat eigenlijk wel een vaste prik is om sowieso één keer in de week heen te gaan, soms twee keer, soms drie keer.. Ligt er net aan hoe de week ons bevalt! Hier gaan we dan vaak heen om gezellig wat met zn allen te drinken en de jongens gaan vaak poolen!
Al hebben Annemarie en ik laatst ook een avondje gespeeld en hadden we een goede leraar, waardoor we aan het eind van de avond ook nog echt goed bezig waren!

Daarnaast zijn wij afgelopen vrijdag naar Rush geweest, dit zit naast Conors, in het zelfde gebouw, en is vernieuwd, dus we waren wel erg benieuwd hoe het was geworden. Zelf heb ik niet gezien hoe het er eerder uit zag, aangezien het al enige tijd gesloten was. Maar we hadden al gehoord dat ze onder andere meer airco's wouden plaatsen.. Dat hebben ze dus ook gedaan en ik moet zeggen; het is KOUD als het rustig is, dus het was niet echt een pretje aan het begin van de avond. Maar uiteindelijk werd het heel druk en hebben we een hele gezellige avond gehad!

De dag erna had ik met Erik en Jan afgesproken om de stad in te gaan, aangezien we alledrie nieuwe schoenen nodig waren voor werk en hardlopen. Want ja, wij gaan dus mee doen aan de halve marathon! Of de 10 km, daar zijn we nog niet helemaal over uit.. haha! Ik ben dan ook eindelijk maar toch een keer begonnen met hardlopen! En ik moet zeggen; ik vond het echt heerlijk! Dus daar willen wij nu eigenlijk voor gaan 'trainen'. We zullen zien hoe ver we komen, het gaat erom dat we lol hebben. Je hoeft ook niet perse te hardlopen, je mag ook gewoon lopen, aangezien het voor iedereen bedoelt is.

Eenmaal thuis aangekomen hadden we nog best wel zin om de zee nog even in te duiken, dus zijn we richting het strand gelopen om vervolgens zo'n half uur in zee te dobberen. Maar toen het eenmaal wat donkerder werd en demuggen ons begonnen te prikken, zijn we heel snel weg gegaan. Alleen hadden we zoveel last van de muggen, dat we even gestopt waren bij het Main Pool, zwembad van Sandals, om onze benen even te laten rusten. We vonden het water alleen zo lekker dat we maar besloten om er in te duiken, wat eigenlijk niet mag.. Na zo'n anderhalf uur hier nog te hebben gezwommen zijn we nog even de fontein ingedoken, wat eigenlijk ook niet mag.. Al met al een hele gezellige dag, alleen lagen we alledrie rond 10.00 pm toch echt wel in coma!

Zondag hadden Annemarie en ik op de planning staan om te gaan paardrijden op het strand, alleen had Pradyum, intern van Trinidad, een auto gehuurd en vroeg ons of we ook mee wouden. Jan en Leigh-Ann (intern van Trinidad) gingen ook mee en het idee was; rijden en verdwalen! Nou dat is dus gelukt! We konden eerstgeen normaal strand vinden, hebben zo'n 3 uur achtereen in de auto gezeten, maar zijn uiteindelijk wel op een prachtig strand uitgekomen!
De golven waren heel hoog, waardoor wij de grootste lol hadden, aangezien we alle kanten werden opgetrokken! We zijn nog over rotsen heen wezen lopen waar het water heel mooi tegen op knalde. Tevens zijn we op een ander strand terecht gekomen, waar een Resort staat die paar jaar geleden geraakt is door een orkaan. Het ziet er niet slecht uit en alles doet het ook nog, maar ze hebben het nooit meer opgeknapt.
'S avonds hebben we nog een hapje gegeten in een restaurant met een Zwitserse kok, die een Duitse vrouw heeft en wel een keer schnitzels voor ons wil maken!
Uiteindelijk was het voor mij een behoorlijke zware dag, aangezien Pradyum wel van hard rijden houdt en de wegen niet al te best zijn, waardoor ik behoorlijk misselijk was en ook blij was dat ik thuis was!

9 november kwam Marius en Paul van het BBS hier aan, we hebben ze alleen deze dag niet gezien, aangezien ze behoorlijk laat aan kwamen. We zijn daarom de volgende dag wat met ze wezen lunchen, samen met Sherene Bird. 'S avonds hebben we, zonderSherene,gedineerd in Mario's, Italiaansrestaurant,en zijn daarna nog wat wezen drinken. Vandaag hebben we nog snel even samen geluncht, aangezien ze alweer door gingen naar Sint Maarten. Het was heel gezellig dat ze er waren en ze zijn weer op de hoogte van alles.

Wat betreft het werken moest ik de laatste tijd veel het zelfde doen, dat was namelijk kamers controleren en dan voornamelijk met Mark, room technician. Ik heb wel een paar kleine klusjes zelf gedaan, maar Ramon geeft ook al aan dat er voor mij niet heel veel te doen is. Ik kan jammer genoeg niet als telefoniste werken, want daar is verder nu ook niks voor mij te doen, aangezien er al iemand zit. Een computerprogramma werkt niet, wat ook handig is voor mij om te leren. Daarnaast ben ik vandaag met Andrew, de plantoperator,meegeweest enhij heeft mij alle generators laten zien en hoe hij dit moet controleren, alle keukens en hijheeft laten zien hoe het waterzuiveringssysteem werkt, wat allemaal heel interessant was om te zien.
Ik heb nog één weekje bij Maintenance te gaan en dan ga ik of naar Public Relations of naar Cost Control, maar dat moet ik nog even overleggen.

Ik hoop dat jullie de storm van vandaag een beetje overleven, aangezien ik al van verscheidene kanten merk dat er een hevige storm op komst is!

Liefs en tot gauw!

Reacties

Reacties

Anouk

Hey meid!
Zo te horen heb je weer allerlei leuke dingen gedaan :) Jaloers!! Hier is het idd echt rotweer.. heb vandaag 2 uur gedaan over van Amersfoort naar Utrecht reizen.. :p De NS kon het natuurlijk weer niet aan ;)
Maar je gaat dus anders werk doen! Wat houden de public relations en cost control functies precies in?

Dikke smakkerd!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!