hinkee.reismee.nl

Live from Antigua!

En daar ben ik dan! Gister aangekomen op Antigua, kregen we gelijk al een klap in ons gezicht van de zon, want wat is het hier WARM! Nee we klagen niet, maar het is echt wel even wennen!
De reis was erg lang, maar zeker de moeite waard!

Na een korte rondleiding over het eiland kwamen we eindelijk aan op het Sandals Grande Antigua! En wat is het mooi! Mensen die nog willen trouwen; go to Antigua!

Eerst moesten we nog even wachten op onze hotel(!)kamer en zodra we die toegewezen kregen, hebben we ons even gesetteld en zijn vervolgens rond gaan kijken wat hier allemaal te beleven is!
Maar aangezien het hier erg warm is zijn we maar gelijk de zee in gegaan en wat was dat lekker zeg!

Rond een uur of 6 begon de jetlag toch eigenlijk wel een beetje toe te slaan en zijn we maar naar onze kamers gegaan! Rond 7 uur lag ik dan ook al in coma, aangezien het in Nederland dan al 01.00 uur was! Ik werd dan ook al rond 4.00 uur wakker, maar na een uur wakker te zijn heb ik toch nog een paar uur slaap gepakt!

Nadat we ons ontbijt op hadden, zijn we gaan rond vragen hoe het zat met internet, aangezien we daar eigenlijk voor moeten betalen, maar Nico vertelde ons dat dat voor ons wordt geregeld.. Nou daar wachten we nu nog op.. Tevens vertelde hij ons dat we zo'n 10 dagen overnachten in het HOTEL! Wat jammer nou....

Vandaag hebben we ook de andere interns van Nederland leren kennen en al verscheidene tips gekregen van hoe en wat. We zullen zien hoe het ons er aan toe gaat!
Zondag begin ik met werken in de Housekeeping en ik heb gehoord dat dat erg leuk is, dus we zullen zien!

Voor nu hou ik er even mee op, aangezien ik nog maar 2 minuten heb om te internetten, dus jullie horen zo snel mogelijk meer van mij!

Liefs

Reacties

Reacties

10eke

Fijn om te horen dat je aangekomen bent en dat het zo mooi is. Geniet er lekker van
kus
Oja jammer dat ik al getrouwd bent ;-)

Geesje

Hoi Hinke,

Ik zat gisteren al eens te neuzen op je site, maar las nog niks over aankomst etc. Dus begon ik me een beetje zorgfen te maken.
Gelukkig je bent er en ik besef hoe onnodig het is om bezorgd over jou te zijn. Ik vind het zo moedig dat je dit aangaat en ben blij te horen, dat het in elk geval tot zover niet tegenvalt.

Ik wens je een hele fijne tijd in Antigua en laat nog wel een keer weer van me horen.

greetzzzzzzzzz Geesje

Jildou

Hey Hinke! Vet dat je in Antiqua zit! Geniet ervan!! xx

henk_mercedes@hotmail.com

Ben blij dat je het naar je zin hebt meid. Maak er een mooie tijd van en geniet van de momenten, wat je ook doet, je hebt het verdient.

ik hou van je..

Papa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!