hinkee.reismee.nl

Tweede week!

Hee lieve mensen,

Het gaat nog steeds goed hier, ben gister verhuisd naar het appartement, dus kon eindelijk mijn eigen kamertje inrichten! Wel iets minder luxe dan de hotelkamer natuurlijk, maar ben er wel heel blij mee! Al moet ik zeggen dat er gister wel een gigantische kakkerlak door mijn kamer liep, waardoor ik niet goed heb kunnen slapen vannacht!

Het werken bevalt me ook nog goed, leer steeds weer wat nieuws en mag als het goed is over een paar dagen in mn uppie kamers gaan controleren. Ik ben dan de supervisor, dit houdt in dat ik dus kamers ga checken of ze goed schoon zijn etc en als dit zo is, meld ik dit en dan kunnen er gasten in!

Afgelopen vrijdag ben ik samen met Annemarie en Erik de stad in geweest om een simkaart te kopen, aangezien de rekening wel een beetje hoog op liep! Mijn nieuwe nummer is +1268 724 6958
Zondag en maandag waren voor mij twee hele saaie dagen, ik was namelijk ziek.. Ik denk dat mijn lichhaam moest wennen aan alles, want nu gaat het alweer helemaalgoed met me!

Morgen lekker een dagje vrij, ga 's ochtends even met Annemarie de stad in om te shoppen en daarna eindelijk maar toch op het strand bruin bakken! Want nee, dat is er nog niet van gekomen..

Jullie horen gauw meer van, maar voor nu zeg ik bye bye!

Ps. Mijn muur is nog erg leeg, dus als jullie kaartjes willen sturen, kunnen jullie dat doen naar:
Hinke Wilts (intern)
P.O. Box 147
Dickenson Bay
St. John's, Antigua

Reacties

Reacties

Tineke

Hey Schatjeuh

Blij dat je niet te lang ziek bent geweest :-)
Btje kort verhaal deze x maar wel lekker nuttige info
enneuh kaartje is onderweg hoor
xx 10eke

Rose

HEEEEEE lekkerding!!

ohhh vet koewl! ga binnenkort even een voorraad kaartjes in huis halen hoor! hoeveel postzegels zouden er op moeten? =\ maarrr OMG ik snap écht niet dat jij nog kunt slapen (al was het niet goed) als er een kakkerlak door je kamer heeft gehuppeld haha! maar de views zijn echt amaaaaazing! besef nog helmaal niet dat je zo ver weg van hier bent.. echt raar.. en ik heb BIG NEWS!!!!! maar dat vertel ik allemaal nog, want binnenkort gaat u een mailtje van me ontvangen!=P KUS

tante mary

alles goed hier wel ja het is heel dubbel mijn zus overleden en saskia zwanger wat echt leuk is oma worden.maar het duurt nog even,
kaartje is onderweg.
fijne dagen en tot horens

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!